A Forum For Gamers, Welcome.
 
PortalHomeFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 Sigma Harmonic

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Kunima
GG Founder
avatar

Female
Number of posts : 707
Age : 24
Location : at the end of the world
Caption : hahahaha! XD
Registration date : 2007-09-06

Character sheet
Character Sheet: Yuffie Kisaragi

PostSubject: Sigma Harmonic   16th May 2009, 19:08



oooh Square Enix's on a new game for the NINTENDO DS! 8D
If you're a SE mail subscriber, you might already know! : D
Sigma Harmonic!
and it's RPG, as usual :P

the soundtrack's neat.
and SE just announced the game but the vids are loaded in Youtube! o:
I can't get this coz its in DS >_>
But it looks nice D:

_________________

I want Martin Johnson PLZ <3
Back to top Go down
View user profile http://kunishoe.blogspot.com/
Azura Jin
GG Fighter
avatar

Female
Number of posts : 472
Age : 23
Location : Philippines
Registration date : 2008-05-01

PostSubject: Re: Sigma Harmonic   17th May 2009, 19:40

O_O You missed the s at the end of Harmonic, it's Sigma Harmonics.
Anyway, I liked this game, but it's only out in Japan... I can't get it, however I have DS... T_T
Huhu...
Ermm... I think that was already released a year ago.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sigma_Harmonics
(OMG, that release date is my twin sisters' bday! The twins are turning a year on that bday...)
So... I hope they get to release this in English D:

Sniff.

Sigma Kurogami... He's... <3 !
Tsukiyumi Neon =D She's... cute! XD
Hmmm, I thought her name is actually Neko... Oh, I might be wrong.
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/daniellechiyoung
Kunima
GG Founder
avatar

Female
Number of posts : 707
Age : 24
Location : at the end of the world
Caption : hahahaha! XD
Registration date : 2007-09-06

Character sheet
Character Sheet: Yuffie Kisaragi

PostSubject: Re: Sigma Harmonic   18th May 2009, 13:27

opps :P
TYPO HAPPENS.

I know,I want this game but I need a DS TAT

_________________

I want Martin Johnson PLZ <3
Back to top Go down
View user profile http://kunishoe.blogspot.com/
Azura Jin
GG Fighter
avatar

Female
Number of posts : 472
Age : 23
Location : Philippines
Registration date : 2008-05-01

PostSubject: Re: Sigma Harmonic   19th May 2009, 09:19

Ah, yeah.
Ermmm, I still have a DS, but I can't play japanese games D:
Otherwise, I might not be able to understand T_T
I wanna have it in english :(
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/daniellechiyoung
Sponsored content




PostSubject: Re: Sigma Harmonic   

Back to top Go down
 
Sigma Harmonic
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Sigma Screenshot Thread
» SIGMA - Update
» Median XL: Sigma
» SIGMA Screenshot Thread
» Idea for Sigma?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Gaming Gear's Meeting Room :: Gaming News-
Jump to: